PHOTOSHOOT

Ahojte, konečne je piatok. Tento týždeň bol pre mňa dosť hektický, v škole som odovzdávala projekty, musela som dokončiť niake práce a proste som toho mala dosť. V Stredu som bola tak strašne unavená že som si musela po škole pospať asi na 2 hodinky. Už som si myslela že piatok skolabujem ale našťastie som to dala a už je koniec dna a som za to rada.
Teraz ďalšie dva týždne mám prax takže budem mať trošku klud a potom mám týždeň voľno zo školy takže si poriadne odýchnem. Aspoň že včera vo štvrtok bol pre mňa celkom príjemný deň, síce som bola dosť v strese a nervózna a stálo to za to. Išla som na photoshoot. Kamarátka ma poprosila či by ma mohla fotiť do jej článku tak som si povedala prečo nie.
S fotkami som strašne spokojná a dúfam že sa jej článok podarí.
Takže Vám tu niektoré fotky pridám a dúfam že sa Vám budú páčiť :) 



Ano, som zbláznená do futbalu ale čo už :)



BONUS: Niake fotky sme spravili aj s kamarátkou :) :* 


Ták? Ktorá fotka sa Vám páčila najviac? Koment :) 

Prajem Vám ešte krásny zvyšok večera.
-Sima

0 comments:

Post a Comment