ROZHOVOR NO.3

Ahojte, velmi sa ospravedlnujem že som v nedelu nepridala príspevok, ale blogger mi nedovolil pridať príspevok. Stále mi vypisovalo niaky error 202 a neviem čo ešte. Včera som to ani neskušala lebo som mala na to uplne nervy tak dnes do tretice všetko dobré :)
 Podme na to.. Dnes tu máme rozhovor s Klárou z blogu Fitness a zdraví .

1) Povedz nám niečo o sebe?
Ahojte!Jmenuji se Klára ( ale oceňuji, když mi řeknete spíš "Klári" nebo "Klárko"). Jsem blogerkou na webu www.fitnessazdravi.blogspot.cz, který (jak už jste si podle názvu asi všimli) je zaměřen na zdravý životní styl a oblast fitness. Vystupuju pod přezdívkou "Blogerka Klárka". Svůj věk nezveřejňuji, ale stále jsem studentka.
2) Prečo si začala bloggovať? 
Ono to přišlo tak nějak spontánně. Nějak jsem o tom dřív neuvažovala, ale v jeden okamžik jsem si řekla, že bych chtěla svoje tělo vytvarovat. Sledovala jsem různé stránky na facebooku a později si svou i založila. No a k ní za čas i blog, kde se můžou začátečníci dozvědět základní informace. Články jsou bez cizích pojmů a z pohledu někoho, kdo se tím neživí nebo nestudoval konkrétně na tohle školu.
3) Máš niaku inšpiráciu od iných bloggeriek? Anglických, Slovenských alebo českých? 
Ispiraci moc od blogerek nemám, blogy moc nečtu. Pouze když vidím nějaký zajímavý název článku, pak se na blog podívám, ale jinak ne. Jediný blog, který pravidelně sleduju, je blog "By P", od které se občas inspiruji v nápadech na články. Každá to ale pojme jinak a z jiného pohledu, takže myslím (a doufám, že to tak i vnímáte), že ji nekopíruji. Pouze čerpám inspiraci.


4) Vedia tvoji kamárati a rodina o tom že máš blog? Ak ano ako na to reagovali? 
Rodina o tom ví. Taťka můj blog nečte, což mě občas zamrzí. Řekne, že mu je toto téma cizí a i přes můj komentář, že tam jsou i osobnější články, můj blog nenavštíví. Mamka ho čte, když má volnou chvilku. Nejbližší přátelé o mém blogu vědí, dokonce i pár spolužáků, což mě překvapilo. Nikdo z nich se o tom ale nějak nevyjadřuje, asi nemají potřebu to komentovat nebo se do mě navážet.
5) Je už rok 2016, dala si si niake novoročné predsavzatie? A ako sa ti zatial darí ho splnáť ? 
Nedávám si novoroční předsevzetí. Stejně jako vznikl blog spontánně, ze dne na den, dělám takhle i všechno ostatní. Když si řeknu, že chci něco udělat, pouštím se do toho hned, nečekám na nový rok...
6) Jednu vec bez ktorej nemôžeš výsť na ulicu? (telefon sa nepočíta) 
Asi make-up grin emoticon,Ne, bez toho občas vyběhnu, ale cítím se bez něj špatně. Kromě mobilu asi nemám nic, bez čeho bych se neobešla. Možná klíče, abych pak nebušila na dveře našeho domu (a ještě, vzhledem k mému štěstí, prázdného).
7) Máš niake vysnívane mesto kde by si chcela isť? Alebo bývat? 
Nemám. Já budoucnost nějak neplánuju. Mám takový malý sník a k tomu je potřeba město. Plánuji to ale v ČR, konkrétní oblast nemám. Pokud bych chtěla navštívit nějaká města, tak určitě (znovu) Paříž. Byly mi asi 3-4 roky, když jsem u Eiffelovky honila holuby, ale víc si napamatuji. Třeba někdy v budoucnu s přítelem si udělat výlet, uvidíme.

8) Máš niaku svoju oblubenu vec čo sa týka kozmetiky? (napr.ruž,parfém,krém) a prečo práve tá vec? 
Miluju Balea sprcháče, vůni jablko+skořice a pomeranč+čokoláda!! Jo a ještě Aroma Rituals od Dermacolu, ty jsou pecka! Takže cokoliv, co splňuje některý z těchto požadavků, automaticky miluju. Stálé produkty v líčení nemám, zkouším různé věci, moc často se nevracím k těmtýž věcem (a to právě ani u sprcháčů). Ale momentálně dost používám Essence "All about bronze". Ale včeobecně se mi na mně líbí, když mám hodně světlý stín vepředu a hodně tmavý na druhé polovině. Kombinaci bílá+černá miluju asi nejvíc!

9) Sleduješ niaky šport? Alebo športuješ? Ak áno čo a prečo? 
Přestože mám blog o cvičení, v televizi sport moc nesleduju. Ne, nedělám si legraci. Jestli dělám sport, to je asi jasné. Zkoušela jsem toho v minulosti víc, ale "nedávno" jsem začala s florbalem, posiluju a když je teplo, běhám (ještě ne tolik, ale na tom se pracuje).
10) Oblubený seria, a momentálne oblubená pesnička 
Seriály moc nesleduju, občas přisednu k babičce na Ulici, ale sleduji Přístav (a dřív jeho předchůdce Svatby v Benátkách). Jinak mě nic nenapadá. A oblíbená písnička? Taková asi není. Mně se to často mění, ale co se týká interpreta, často jsem poslouchala Bena Cristovaa.

11) Ako sa zmieruješ z hatom na blogu (ak máš hate) alebo všeobecne čo by si poradila blogerkám čo sa stretávaju s hatom na svojom blogu. 
Hate překvapivě ani nemám. Občas se mnou někdo pře o můj názor, ale já si za ním stojím, jsem strašně tvrohlavá. Ani se mi nestalo, že bych dostala tip, co dělat jinak, nevím proč. Asi to čtenářům takto vyhovuje. Ostatním blogerkám bych doporučila, aby si zkusily hate uvědomit, srovnat si, jestli ta osoba nemá pravdu (např. že má písmo strašně malé a pozadí křiklavé) nebo se snaží jen blogerku srazit. To je podle mě důležité. Rozlišit hate od rady. A pokud už o hate jde, ignorovat ho a pokračovat v tom, co vás baví.
12) Na akých socialných sieťach ťa môžme nájsť smile emoticon

Tak kromě blogu, jehož adresu jsem uvedla hned na začátku, mě najdete na facebooku na stránce Fitness a zdraví - F&Z (https://www.facebook.com/BlogFitnessAZdravi), na instagramu pod nickem klarousek_13 a na emailu fitnessazdravi@gmail.com, kde odpovídám na dotazy.

Děkuju za příležitost, že jsem mohla odpovědět na otázky a doufám, že jsem se vám aspoň trošku zalíbila a můj blog navštívíte!
Blogerka Klárka

Chcela by som Kláre podakovať za spoluprácu, a znova sa ospravedlnujem že nebol v nedelu :)
-Sima

0 comments:

Post a Comment