Moj život v zahraniči! (IRELAND)

Neviem či si niekto všimol ale dlho som sa tu neukázala. Mala som toho strašne vela v škole a kedže som na vysokej bolo to fakt náročné ale som tu s novými nápadmi :)

Dnes tu bude článok ktorý som dávala dokopy asi tak týžden takže dáfam že sa bude páčiť! 

Ked som mala 10 rokov tak som prvý krát bola v Irsku. Môj ocko tu už pracoval niaky ten čas a my sme stále boli na Slovensku. Boli sme tu len na taku menšiu dovolenku a hnes sa mi mesto Cork zapáčilo. Mala som len 10 rokov a bolo to pre mna ako z filmu.
(ospravedlnujem sa za kvalitu fotky) Jedna s prvých fotiek v Irsku!
Táto fotka je pre mna strašne smiešna. Prvý krat v živote som videla naživo černocha. Bol to môjho otca kamarát :) Dobrý to človek! ja som samozrejme na lavo, to na pravo je moja sestra!

Potom o rok sme sa teda rozhodli že sa prestahujeme a začneme žiť tu. Nové mesto, nová škola a predca nový život. Tu v Irsku sa v škole nosia uniformy takže to bola hned velká zmena.
                                        (Moja prvá uniforma ešte na zakladnej škole!)
(Potom na strednej škole som už mala tuto uniformu!)


Môj život v Irsku ma velmi zmenil. Irsko je uplne niečo iné ako Slovensko. Ludia su tu iný! Nemyslím to v zlom, samozrejme že aj tu su ludia ktorých by sme radčej nemali ale o Iroch sa hovorí že su na každeho milý a pomáhajuci a môžem potvrdiť. 

Ked sme prišly do Irska, vôbec som nevedela po Anglicky. Vedela som sa akurát tak predstaviť, no základna škola a hlavne jedna učitelka mi velmi pomohli. Nikdy nezabudnem na moju doučovatelku Angličtiny Mrs.Ryan! Bez nej by som to asi nezvládla. 

Samozrejme ako každy teenager aj ja som si prešla školskou dramou. Teraz sa na tom iba smejem aké detinské to bolo. Ale každy si tým prejde ved o tom je život. 
(Táto fotka. ach jo. Toto trio malo byť navždy no nie je a asi nikdy nebude. Bohužial niektorý ludia sa vedia strašne pretvarovať a ide im to velmi dobre. To dievča na lavo, tá blondýna to je škoda rečí. Dievča na pravo Roksi, je doteraz moja najlepšia kamaratka a už som tu o nej písala!) 
(Toto je kamaradstvo na život aj na smrť ako sa povie!) 

Teraz Vám tu dám už len niake tie fotky z môjho životu. Ak by ste mali ake kolvek otázky dajte koment :)  RADA ODPOVIEM!! 





Irsko mi dalo vela. Kamaratou na život, spomienky a môj život. Irsko ma spravilo tým človekom čím som teraz! DAKUJEM! 
Teraz študujem tu v Irsku na vysokej!





0 comments:

Post a Comment