SKINNY MINT TEATOX?

Krásny deň Vám prajem, dnes tu mám pre vás trošku netradičný príspevok. Budem písať o detoxovom čaji. Som presne v polovici môjho detoxového mesiaca. 

Ako možno viete tento čaj je strašne populárny na Instagrame, a keďže ja som závislá na Istagrame tak som sa rozhodla že to skúsim, veď prečo nie. Ešte mi k tomu pomohla kamarátka ktorá odskúšala 14 dnový teatox a nevedela si ho vynachváliť! 

Takže ja som sa rozhodla že dám ten 28 dnový. Zaplatila som 40Eur a v balíku je denny čaj kde máte 28 vreciek čaju, a potom nočný kde máte len 14. Ja som to kupovala vtedy keď mali niake akcie tak som dostala balíček denného čaju zdarma. Viem že za čaj dať 40 Eur je vážne moc ale ako sa povie za kvalitu sa platí.  


No, a teraz čo sa týka doručenia. Ja som s nimi mala trošku problém ale to bolo asi preto lebo bola vtedy veľká noc tak sa balíček niekde trošku zdržal ale nevadí. 

Pravdu povediac som mala trošku strach s toho že ako bude chutiť. Ja moc teda nemusím bylinkové čaje ale našťastie toto mi chutí, teda ten denný ten na noc by mohol byť lepší ale dá sa to.

Denný čaj teda mám každé ráno s raňajkami, a ten nočný musíte mať večer pred spaním každý druhý deň. Denný čaj mi chuti sladko, vôbec tam nedávam cukor ani žiadne sladidlá iba čistý čaj. Chutí tak ... čisto, No a ten nočný? Tam je už riadne cítiť tie bylinky, tam si niekedy dám trošku medu keď mám pocit že mi chýba cukor. 


No a čo sa týka niakych výsledkov, musím povedať že na sebe nevidím žeby som schudla alebo tak ale určite cítim že mi to pomohlo čo sa týka vnútornej časti tela. Mám viac energie a cítim že ma to riadne vyčistilo. Viem že to funguje lebo strávim oveľa viacej času na záchode ako predtým. 

Samozrejme to nefunguje tak že si dáte čaj a budú výsledky. Ja pritom ešte aj cvičím každý deň a treba hlavne piť veľa vody!! 




Ešte mám ďalšie dva týždne takže uvidíme potom čo a ako :) 
To by bolo na dnes všetko, prajem ešte krásny večer! 
Sima




2 comments:

  1. Osobne týmto čajom veľmi neverím, skôr beriem od nás z čajovne Pu Erh: Body Fit a ten chutí skvelo! Teda, ak máš rada pu erh čaje :D
    Nuž, ak chceš dobré telo, musíš pre neho makať a nie čajíčkovať, samej sa mi to potvrdilo :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samozrejme že chodím cvičiť a lepšie sa zdravujem :) Vieš ze som nikdy o tom caji nepočula? Ale určite vyskúšam ☺

      Delete