Moje leto!

Hello Sunshine // Saturday, 28/05/2016 12:54

Takže dnes som sa rozhodla že napíšem prispevok o mojom lete. Ano asi si hovoríte že leto sa ešte nezačalo ale mne už ano. Ako možno viete ja žijem v Irsku no asi pred dvoma týždnami som prišla na Slovensko a budem tu asi tak do konca Augusta. Uplne sa teším. Irsko ma svoje positíva ale cez leto chcem byť DOMA! 

Tento rok som sa strašne tešila domov a to preto že mojej švagrinke a môjmu bratovi sa narodilo bábo, dievčatko Saška. Strašne som sa jej nevedela dočkať a aj ked mala niake problémy teraz je z nej naozaj krásne zdravé dievčatko! 


Moje prvé dni na Slovensku boli také divné a zvláštne. Moja starka zomrela v Septembri a v dome som nebola od Augusta minuleho roku. Bolo to divné ju tu nemať a stále som ju hladala ale aspon som konečne bola za nou na cintoríne. 



Konečne som po roku videla moje kamaratky a hlavne moju najlepšiu kamarátku. Normalne niekedy rozmýšlam že aj po tých rokoch si máme čo povedať a to aj ked sa rok nevidíme. Viem že ona by pre mna všetko urobila a samozrejme aj ja pre nu. Sme ako sestry, ako dvojičky! (Aj ked sa na seba nepodobáme) 



No a samozrejme dajšia vec čo mi najviac chýba v Irsku je tá Slovenská priroda. Ja tu bývam na dedine kde su samé stromy, kopce a hory a ten pohlad na to v sobotu ráno ked sa zobudíte o 11 po dobrom žure je na nezaplatenie. A to Slovenské počasie cez leto je tiež nádhera. Dnes je sobota a máme tu 27 stupnou. Toto píšem u nás na dvore na slniečku, popíjam Radlera a je mi najlepšie. 


Takže ja sa určite teším čo mi tento rok a toto leto prinesie. A čo vy, tešíte sa na leto a máte niake plány? :) 



















0 comments:

Post a Comment